Sjuttonde maj tack

De onyktra papparazzi bilderna från de rödas personal fest är nu upplagda. Ovanligt hög attraktions nivå av att  slippa se alla bakom de fula arbetströjorna. Hormonerna flödade tillsammans med alkoholen vilket resulterade i en avsliten skjorta på förra chefen. Iniativet var.. jag! 

Här i Oslo har norge-borna gått bananas över sjuttonde maj, varav det har festat konstant i sex dagar. Orutinerad som man är samlade jag ihop all glädje till en och samma dag. Det blev middag på Aker Brygge med en italienare till ögongodis.



Jag - Snälla prata inte italienska.. jag blir så.. alldeles till mig

- Åhh mi bella, fantastico, pasta de köttfäråså!














För ett ögonblick blev jag kär men insåg snabbt att vi skulle få mindre vackra barn tillsammans. Vi drack snabbt upp vinet och tog oss vidare till Fridays. Jordgubbs mojhito!  Jag fick en oral dryckes orgasm (?) och funderar starkt på om jag ska börja leva på denna fantastiska dryck på heltid.








På något underligt sätt hamnade jag mot alla odds i min egen säng. Med orden du Anna, nu ska vi inte dricka på ett bra tag liksom gick genom det ena örat och ut genom det andra. Söndagen hamnade vi på karaoke bar sjungandes svenska klassiker. Ja, vi rockade fett.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback