Wasa what?

Hanna lyckades på något underligt sätt ramla ned med huvudet före från takvåningen på sängen förra lördagen, vilket nu har resulterat i att hon ska åka wasaloppet. Hur denna utomordentliga töntiga ideé ens kom på tanken är ett stort mysterium för hela frognerveien. Hoppas blåbärssoppan smakar hundbajs och att du glömmer valla skidorna.






Åter till mig! Förstår ni med andra ord vilken tråkig helg som väntar mig. I die. långsamt. Hanna är borta, bror är borta och resterande hälft av Oslo har ett underliggande hat mot mig. Förstå! Min enda lediga helg. Och så har jag mens.. fuckings fucking fuck. Oystein gav mig förövrigt ett par Venus Breeze rakhyvlar på jobbet. Han tyckte tydligen att jag behövde raka benen. No way, jag ska bli en vibrator älskande feminist med orakade ben.



Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag säger bara... fuckings fucking fuck!!!!!! för mitt illaluktande, knullruffserandehuvud! vi hatar det från den här dagen och tills helgen är över. jag ska glöma både valla och skidorna, föresten vad är skidor? sa jag inte att jag skulle springa vasaloppet! det här kommer sluta med att jag blir avplockad innan jag ens hinner starta. haha det kanske är lika bra.

mitt hjärta svider, och imorgon när jag sakta men säkert lämnar oslo bakom mig kommer jag tänka på dig! jag kommer tänka på dig när jag stannar vid första vätskekontrollen och det enda som serveras är blåbärssoppa och kaffe, när jag sedan kommer till hemus och det är 3 km kvar kommer jag vara rasande över att det fortfarande inte har dykt upp något annat än blåbärssoppa! fuckings fuck för mitt huvud säger jag också nu.

2010-03-05 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback