Nej till kollektiv!

Godmorgon! Imorse fick jag verkligen uppenbarelsen om att kollektiv måste vara den dummaste sjuttiotals idén någonsin. Väggar tunna som plywood skivor där du hör varenda andetag från resterande sju inneboende. Alltid kö till toaletten och när man väl kämpat till sig dörrhandtaget till badrummet.. ja då är det klart varmvattnet är slut. Om det inte är någon som snarkar högljudd så är det Hanna intryckt som ett korvskinn på mig mumlandes i sömnen. Förutom detta så går trikkjäveln precis gatan utanför klockan 06, varenda jävla 5:e minut, varenda jävla dag.







Kommentarer
Postat av: mamma

hahaha...kollektivkänslan är en förskönad 70-talsgrej, nu vet du det :)

2010-03-08 @ 09:56:28
Postat av: Hanna

haha! jag vet att du älskar när jag slänger handen i ansiktet på dig, eller när jag lägger över benet och kramar dig;) kollektiv är fantastisk, vad skulle vi göra utan trummande, sjungande och galna franskar! thats life:)

2010-03-08 @ 18:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback