Lördag.

Då har man överlevt ännu en lördag. Helt unbeliveable. Då de senaste åtta dagar har bestått av konstant jobbande med överstressande kollegor, så var det med ett stort leende jag sprang ned till stationen för att möta Carro & Anna på fredagen. För gamla Thailands minnen bokade jag bord på Yaya´s som överraskning, och sedan slutade kvällen med två snarkandes barndomsvänner sovandes skavfötters. Precis som gamla tider.

Efterlängtade lördag och levern skrek efter tequilan på Vinmonopolet. Lika bra att lyda och kvällen förgylldes av skratt, tårar och y.m.c.a gestikulerande. Väl på Yatzi var jag överallt och ingenstans, tills jag på något underligt sätt hamnade ensam 05.00 utan varken mobil, pengar eller andra tillbehörigheter någonstans på Karl-Johans gator. Ännu ett bevis på att Charlotte och alkohol inte går hand i hand. Stackars Jessheims guttar ordnade dock upp situationen på fem röda - fyllemat, taxi och sedan alla ihoptryckta i sängen. Sådana här situationer händer endast mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback