Inventering it is

Mina andra söndagar med koma liknande huvudvärk och alkoholförgiftning byttes istället ut mot ett elva timmars mördarpass med inventering. Sista dagen med gamla chefen avslutades i ett eko-tomt Rimi, tända ljus, improviserat matbord och flertalet Peppes Pizzor. Då det var varetömning inför ombyggnaden till nya Rimi kom jag därefter hem med fem kilo godis. Det innebär att jag inom en vecka snabbt kommer gå upp dessa underbara kilon. Oh sweet beach -10, where are you?






Har även varit på Ica kurs idag. En fransman mr. croissant Prieur, en minderårig britt och en oförstående svensk som jag är tog vi hem diverse team-building tävlingar. Med vårat kick ass namn Rimi.ssion vann vi en Seigemenn påse. Ännu mera godis! Vi avslutade kursen med att säga ett positivt ord om varandra. Flink, arbeidsvillig, pratsam, hyggelig, söt, serviceinriktad hamnade varmt om hjärtat. Mina arbetskollegor är bäst. ingen protest.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback