Inatt är du min!

Nu är det bestämt! Skärtorsdagen tar jag den underbara swebussen till ack värmland du sköna. Det kommer vankas utgång med min underbara Caroline, och här ska champagnen flöda! How come? Med tidigare livsmotto party like a rockstar, krälandes på dansgolvet och minnesluckor utan dess like, har det nu gått över ett och ett halvt år sedan hon vinglade runt i high heels. Ändring! Lyckan när Svea kom till världen är obeskrivlig, men på påsk är du min vännen. Då får du producera bröstmjölk litervis i backpup i kylskåpet just in case.













bara för att jag är bäst så bjuder jag på dessa nostalgi bilder



Jag har även fått ett sinnesryck vilket kommer resultera i att jag då befinner mig i frisörstolen för att bli ljusbrun. Som vanligt har Emelie inte den minsta aning om detta och kommer dö av hjärtattack när jag för hundrafemtioelfte gången kommer med mörkt missfärgat hår och vill bli ljus igen. Förlåt? But you still love me.




Kommentarer
Postat av: caroline

fan sista bilden där.. usch hur jag ser ut!! :D full å gla!!! precis som de ska va ;) hehe jaja till påsk får de bli nya bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback