Dilf?

Vardagliga besvikelser: först måste ni förstå hur otroligt långtråkigt det blir att sitta helt själv i en kassa varje kväll cirkus åtta timmar. Med repeterande tinnitus liknande ord såsom kvittering, påse, ha deee! Åter till min besvikelse. Alla dessa attraktiva, glimten i ögat männen. Övertrevliga, sociala och guds skapelse till kvinnan. Tills jag med förskräckta ögon upptäcker barnmat, blöjor och diverse amningskupor på rullbandet. Fan!






Igår blev en lugn kväll, jobbade till elva. Med The Hills maraton, tröstätande Sörlandschips i Hannas frånvaro dök sedan M upp vid småtimmarna och underhöll min annars tråkiga kväll. Då det till min förvåning började bli ljust ute var det dags att inta sängen. Vaknade idag upp till ett telefonsamtal från Gardemoen, dumma tysklandsresa. Sedan har NrK Supers barnprogram SvampbobFyrkant och Rupert Bjorn förgyllt min eftermiddag. Nu ska jag snart hoppa i arbetskläderna och få tummen ur arslet till att göra några e-kurser på internet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback