Sommar

Jag har blivit kär. Jag är ledsen bananasplit sjokolademelk men mitt hjärta har gått till vitt iste med guava. Idag är första gången på nio månader sen jag flyttade hit som jag har tagit mig min dyrbara tid & energi till att äta frukost. Youghurt Q-skyr, vitt te of course och grovbröd.


Igår spenderades hela dagen i Birkelunden parken. Jag insåg min svaga sida vid namn otålighet då jag efter att ha läst igenom Du äger! (vilket förövrigt inte gav mig någon insikt alls, och gör ett större hejja rop för Dumpa honom) och gått igenom hela Mp3 listan omkring sjuhundrafemtioelva gånger så blev det en rask promenad hem.

Kvällen spenderades med R då jag kickade-ass på biljarden. Genom mental överlägsen psykning och självfallet naturlig talang i denna sport (?) så tog jag hem segern. eller ja, nästan..

 

Snart kommer min efterlängtade semester på en hel vecka. Ordet semester har dock aldrig existerat i mina öron så det var med förvåning och chock då chefen erbjöd mig semester. Jag tackade vänligt nej då jag praktiskt taget inte ens haft ett sommarlov ledigt sen jag var 14 år, varav inte att tala om en semester från jobbet. Mitt nej gick inte så bra då han tvingade mig till ledighet i oro för att jag skulle jobba ihjäl mig. Hjälp?


 



Så nu kommer jag hem till svenska köttbullar i detta Ikea-formade land sista veckan i Juli. Då kommer min resvän Sofia på besök. krama ihjäl Svea. ligga på stranden. och hälsa på min tjockis katt. Slutsummering: jag längtar!






Snart kommer hon ha sin egen Iphone, måla naglar,
 (pojkar däremot kommer övervägas) bli kär i boyband idoler,
gifta sig med en multimiljonär och bjuda tanterna på Bahamas resa.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback