Days before the storm

Dålig uppdatering innebär med andra ord.. dålig uppdatering! I Oslo har dagarna praktiskt taget sprungit iväg och nu är det bara mindre än 4 månader kvar tills jag befinner mig på Arlanda med energi som en duracell kanin och adrenalinkick upp mot skyarna.

I lördags samlades liten del av syskonskaran med flertalet sex-pack ljummen öl i handen och vinglade ned till rockbaren. Rockare, bohemer, dress-to-impress ladies- ja allt, kan du finna mellan dessa fyra väggar i en enda stor frustrerad orgie i tonerna till "ska vi ligga..?".







På tal om nakenhet hamnade en tur senare på Blaze. Strippklubben och dess nakna skönhet. Här tjatade jag hål i öronen på lättklädda öststats kvinnor och hamnade plötsligt i en impulsiv arbetsintervju i ett dunkelt hörn. Thats just my luck. En avvisande bror och jag hamnade strax vid soluppgången på en suknig bakgård, sittandes i en soffa på innergården med massa britter. Många tror att detta var vart kvällen slutade men med tanke på att vi pratar om mig, så hamnade jag barfota i en familjeförort någon mil utanför Oslo. Hjälp?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback