ointelligens

Jag och Sandra är inte som alla andra vanliga tvåbenta högerhänta människor.
Vår intelligens når nämligen inte så långt, notera våran msn konversation.


S - jag är bäst!
C - upp till bevis, hade jag inte haft ett sådant överskott på snor så hade jag bevisat det!
S - men eftersom du inte kan bevisa det så är jag bäst så länge
C - okej.. men kom ihåg att det bara är en tillfällig titel du innehaver!



4 minuters tystnad.



C - snor!
S - jag ser ut som en prickig korv i nyllet.
C - fan! du vinner den med. Notera nu att jag himlar med ögonen och visslar i bakgrunden.
S - jag hör tyvärr inte ditt visslande och förresten kan du inte vissla med snor i näsan.
C - Give me a break! Jag är världsmästare i att vissla-med-snor-i-näsan
S - Du är en snorbuse!
C - the best snorbuse you ever can get.. fatta vilken bra slogan till en marabou choklad!



Åter lång tystnad. Varar i omkring 2 minuter.



S - kanske småbarn köper den, dom äter ju typ snorbusar.

 





Klicka för att stänga bilden



Klicka för att stänga bilden





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback