Jag är smuts

Okej jag erkänner. Jag är smutsen själv. Jag vet inte om det är orden lathet eller bara ursäkter såsom att jag inte haft tid till anledning för att jag vänt mina trosor ut & in efter en veckas användning.
På tal om smuts så hamnade man på Statt igår. dont ask me how, dont ask me why. Stora frågetecken fumlade runt i min hjärna då jag överraskat möttes av massa vinglande 92:or med Kissie bajs rosetter i håret. Vi körde en sväng på dansgolvet, klagade på rökmaskinen och att musiken var alldeles för hög. Tant varning?




18 år och inga gränser. haha. i die.




Jag kommer ihåg glansdagarna för över fyra år sedan. Going crazy på högtalarna, kravlandes på golvet på dansgolvet, terrorisera alla dj´s. Vart tog tiden vägen? Nu har gråmusarna tagit över första parkett på dansgolvet. Regel nummer ett: you have to earn högtalarna. Och allt med mindra än 3 cm klack kan ej befinna sig i närheten av dom.






Annars var det ganska folktomt. En del snälla-jag-vill-ligga erbjudanden från hormonstyrda babybutt 92:or. Men det var kul att träffa alla i baren. Om ni bara visste hur mycket det ryckte i bar fingrarna på mig! Hade så himla lust att hoppa in och jobba igår, jag och Sebbe är eliten i baren. I alla fall used to be. Stor saknad efter överberusade kunder och kärleksfulla kvitton med texter jag är sexkungen ring mig.



Sebbe & jag på personal festen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback