a night for the girls

Dagarna har tydligen fått fötter och sprungit iväg. Fröken Nilsson och jag varvar dagarna med luftmadrass häng och kvällar i alkoholens tecken. I lördags stod utgång på schemat. Med en för liten klänning och andningsvårigheter intog jag vinflaskan. Tre timmar senare hade vi en vin spilld dator, en avdäckad Stina och väldigt stökiga 8 kvadratmeter.














Av ren vana hamnade vi på Yatzis dansgolv, attraktiva bartendrar, fula människor och en galen feminist varav en stalker. Ett par välbehövliga ingredienser för en lyckad utekväll. Morgonen hamnade man halvnaken tätt intill Hanna med en huvudvärk utan dess like.











Dagen därpå blev det visning på deras kollektiv. Spänning och entusiasm om alla dessa människor som skulle kika på lägenheter var stor. Efter två timmar slutade det med att en sjuttonårig emo tjej kom. Jag tror jag dör av skratt. Tillbaka till soffläge med ugnsåpersikor och choklad. now that we like.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback