You have to work!

Otroligt lång dag på jobbet. Fråga mig inte varför jag satt klarvaken klockan fyra imorse, men satte play på melissa horn och gick runt och pillade i naveln. Sånt där tisdags-morgon-mys. Uttråkad och elak som jag är tyckte jag att det var hur kul som helst att ringa och väcka min chef. Han tyckte dock inte alls att det var lika kul, medans jag fnittrade i min ensamhet. Alla hade i alla fall tydligen fått sin mens på jobbet, sura & griniga som dom var bad jag dom att äta upp de sista pepparkaks askarn liggandes från julen så att dom blev lite snällare.


Ännu ett bevis på min konstiga dag slog mig som en aha-upplevelse då jag fyllde på lagret av korvar i kylen. Jag såg en plötslig gestalt av Hanna skrikandes "men jag vill inte ha dennis korvar, man kan ju få könsjukdomar!". Jag bröt ut i ett hysteriskt skratt och gick sedan till godis hyllan för att lukta på gelehallonen. Gud vad godis sugen jag är.




Malin kom tillbaka till Oslo. Den lilla tigern vid jernbanetorget saknar dig.




Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, denniskorvarna är farliga! jag skrattar här i min ensamhet också. och du chefen får skylla sig själv när han ringer och skriker att du ska upp:P jag ser fram emot myspys med dig imorgon sötnöt. jag är glad att du finns<3

2010-02-16 @ 23:48:49
Postat av: Malin

Lilla gumman saknar allt dej med! Så du har en normal bild från våra äventyr i Oslo! De har inte jag,bara massa mongobilder :D haha. Tiger vid jernbanetorget??hmmm :P



Vi får se till att träffas!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback