It´s saturday!

Jag ska aldrig mer dricka? Orden om att jag inte ska gå ut på ett bra tag liksom bara försvann och istället hamnade jag med vinglande ben på dansgolvet. Hanna hade lärt sig från förra helgens onyktra balansvårigheter och befann sig under lite mer nyktrare omständigheter. All heder till henne. Min nyfunna vän vart inte långvarig då Hanna fick för sig att alla hade magsjuka. Skrikande och pekandes på denna stackars person om hur oansvarigt det är att gå med magsjuka på nattklubben.  Men jag har ju inte magsjuka? - Jo det har du!! hypokondriker? javisst.








Timmarna flög iväg över bacardi drinkar, flertalet lakrits shot och senare hamnade vi med trötta huvuden på efterfest. Med mina otroliga matlagningskunkspaer briljerade då jag lagade till makaroner & ketchup på morgonkvisten. Terroriserande på fejjan, rödvin och pestosås senare så slockande vi ganska snabbt. Tippande försiktigt på tårna försvann jag senare med gårdagens high heels förbi avdäckade yatzi fanatiker och flertalet ölburkar.








Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha

Everytime!

jag tror ju att jag möter jesus varje "dagen efter" Ser det vita ljuset o går mot det när jag inser att jag sover på muggen o ljuset är solen som reflekterar mot toastolen...haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback