Dumma alla hjärtans dag

Igår var det alla fula hjärtans dag. Bakfull på trikken hem ville jag bara spy på alla äckligt nykära par som gick runt hand i hand, kramades och stack ned tungorna i varandra. Jag gjorde M´s dag til hans värsta alla hjärtans dag, vilket resulterade i febrilt tröst ätande av den hjärtformade choklad asken och kärlek från den lilla vibrerande plastsaken som avslut på denna hemska dag.

För att inte gå under av avsky för alla kärleksparen så bokade jag, Hanna och Ida bord på Yayas. Så fort jag kom in i resturangen kändes det som jag var tillbaka i Thailand med servitörer i surfshorts och kokonöts lampor blev jag genast på bättre humör. Innan man ens hunnit ta första tuggan av sin mat, hade vi alla tre redan slickat på varandras tallrikar. Man kan säga att vi har ett relativt öppet förhållande där vi känner på varandras brasilianska vaxningar, lagar pannkakor och skrattar ohämmat. Dom två svenskarna och Ida.









Lite sömn och med en förstörd kropp resulterade detta i att jag försov mig till jobbet.. igen. fan. Chefen var inte glad och kommer härmed aldrig mer sätta in mig på ett morgonpass. Jag såg hans rädsla i ögonen idag när jag sedan förklarade att jag börjar klockan sex imorgon bitti. Jag frågade om han kunde ringa och väcka mig, då min väckarklocka tydligen vägrar ringa på morgonen. Han sa nej.




Vi är bäst och Oslo is the shit.




Kommentarer
Postat av: !

cheer up partyflickan ;o)

2010-02-15 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback