Stress

Med min enda lediga dag igår gick jag igenom det mesta. Ett joggingpass genom hela majorstuen, blodsockerfall, kommunikation svårigheter och ett jävla snö oväder. Sen som vanligt mötte jag upp Hanna på hennes jobb. Fråga mig inte hur, men under tiden jag väntade hamnade jag mitt på golvet med tre snoriga småbarn skrikandes och bilen säger bruuum bruuum! Gu vad jag älskar barn.

Försenad som vanligt hamnade vi till slut på skönhetskliniken, där Hanna skulle göra sina naglar. Jag vill också göra min naglar! Sur och avundsjuk satt jag i ena hörnet och åt upp Hannas godis. Två otroligt långa timmar senare hamnade vi på Bambu. Att fråga fröken Nilsson om prislistor är som att lära en flodhäst att dansa. "Vi tar en snabb lunch, kostar bara runt hundralappen". Ett par hundralappar över det senare och fula flirtande servitörer längtade jag mig bort tiill Hannas luftmadrass.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback