Jag har snor i näsan

Jag har äntligen internet suckers! Mario med dess otroligt attraktiva göteborgs dialekt har varit här och tryckt på en knapp. Min katt satte nämligen sin feta rumpa på datorn så alla anslutningar försvann. Men nu har jag stenåldersinternet igen och jag har aldrig varit lyckligare.


Jag har nu intagit sängläge då mitt ansikte börjar likna Quasimodo efter en långvarig förkylning. När jag blir sjuk blir jag nämligen inte bara "sjuk" utan börjar gå under benämningen dödsjuk. Så fort någon kommer i trappuppgången börjar jag febrilt hosta för sympati. Vilket förövrigt inte funkar så bra.








Mycket händelserika dagar. Någon jäkla tomtenisse i garderoben på Yatzi lyckades ge bort min jacka, vilket har inneburit att jag varit ute låst i två dygn. Jag har med andra ord liknande en crackwhore gått utan varken smink, bh, ytterkläder eller borstat tänderna. Åkt genom halva Oslo i snöstorm för att gå ned på knä till låssmeden om att de måste rädda min katt som just nu lever i sin egen avföring.








Hanna har även åkt med stor saknad hem till Swe.. i två långa dagar. that sucks. I tisdags var första natten utan varandra. In på småtimmarna på natten kände jag tomheten efter hennes små snarkningar, hennes brutala skratt och fötter i ansiktet. Vi delar luftmadrass som ingen annan kan. Jag bjöd på en Grandiosa avskedsmiddag och bad till högre makter om att helgen skulle springa iväg snabbt.


Kommentarer
Postat av: Broberg

haha, du är ju för rolig med dina inlägg =)hoppas på en ny bra vecka!!

2010-02-07 @ 22:05:27
Postat av: Karin

Gumman då!

Hoppas att du mår bättre snart!

Men va fan ska jag gå en kurs med dom inkompetenta jönsarna...go hulk on their ass!



Kram K

Postat av: Karin

Ja men absolut!

Bring them to me bara!

Hoppas snorkråkorna försvinner från din lilla snok snart!

Nästa gång du e i stan lär vi ta en fika så jag får höra hur du har det!

Kramar K

2010-02-10 @ 21:28:26
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback