It´s a ikea date!

Igår var trion  miss. utkastad, Ernesto och jag på Ikea. Bara känslan att sitta på denna trånga illa luktande gratis buss får mig att springa lyckovarv. Vi hoppade i sängar, pillade på plastblommor och åt massproducerad ikea korv. Norska korvar suger förövrigt. Våra ögon blev stora som tefat då vi sedan hamnade på barnavdelningen. Som ett barn på julafton hoppade Hanna glatt in i diverse leksaker medans jag fortsatte kasta mig i gungan för maxvikt 40 kilo.








Med ikea korv & jordgubbs snören kom jag till slut ut med två kaffemuggar efter 2 timmars slit. Eller ja, så långt som hem kom jag iofs aldrig då dödsjuka Hanna med amputerings tankar åkte raka vägen till akuten.. med sitt lillfinger.


"Hej. Jag behöver akut hjälp. Jag har nämligen brytit en lösnagel!"

tystnad.

 
Direkt in till läkaren, passerandes otroligt attraktiva manliga versioner på sjuksköterskor. Så fort dom passerade försökte jag med små stöningar mumla lite aj aj oj aj för minsta lilla uppmärksamhet. Detta kan jag notera gick dock inte hem. Fan. Slutresultatet blev en ihopklämd nerv i fingret och ett lärorikt budskap om att inte överdosera alkohol till nästa helg.








Kommentarer
Postat av: orolig mamma

Ibland undrar jag om ni två tillsammans nånsin kan leda till nåt hälsosamt :)

2010-02-27 @ 12:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback