Heter jag Mio, jag trodde jag hette Bosse!

Gårdagen spenderades praktiskt taget hela dagen i Hannas luftmadrass. Efter försök nummer sjuttiotvå till att vakna senare på eftermiddagen hamnade jag, Ida, Ernesto och miss. utkastad ihoptryckta till Mio Min Mio. Visste ni förresten att hela filmen är dubbad? Fan vad besviken jag blev. Christian Bale spelar Yum yum och han fula gamla gubben i Sagan om ringen spelar Kato? Näh, det trodde jag väl inte heller! allmänbildade jag.




Hanna fick även panik med sitt lillfinger och skulle bestämt åka till akuten. Hon hade nämligen brytit sin lösnagel vilket även innebär en långsam död för denna dam. En reality-check pratstund senare kom vi istället fram till att hon ska hålla sitt lill finger högt upp i ett par dagar till blodtillförseln har förvunnit i högra armen.

Okej här kommer mitt värsta erkännande.. jag snarkar! helt galet men sant. Efter många klagomål som jag totalt ignorerat i av ren skam, så kom dagen igår då jag vaknade upp av min egen snarkning. Men fy faaan vad högt jag snarkar!? vaknade jag plötsligt upp och skrek över dessa åtta kvadratmeter.






Kommentarer
Postat av: Karin

Halva min värld rasade oxå när jag fick veta att filmen va dubbad! Hur kan man göra så mot barn...vagga in dom i en lögn...nej fy!

Postat av: caroline

du snygging! När hade du tänkt att komma hem till Svealand och göra Sverige osäkert igen? Jag saknar ditt humoristiska skratt !!! Kom hem annars kommer jag å Svea och kidnappar dig snart ;)

puss!

2010-02-27 @ 02:01:34
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/
Postat av: S

Haha, jag har slutat snarka.. Numera låter jag som en liten fyr. Tänk: " oooooooooh, aaaaaaaaaaah" i samma decibel som en halvdöv gammal gubbe. Det min kära vän är så pinsamt så att det blir kul. :)

2010-02-28 @ 13:08:52
URL: http://sofiemadelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback