Babyboom

Idag stod babyboomen på vårat kvälls schema. 7 snabba veckor har gått sedan Carro klämde ut detta söta lilla charmtroll. Måste dock erkänna att moders känslorna kickade in i mitt tidigare känslokalla liv. Men då Svea Maria Hallblad på något underligt sätt alltid lyckades gråta i min famn, så räcker det med att jag kidnappar hennes katter. Dom är söta dom med, fast dom inte bajsar och skriker.









På med ny blöja, veckans gulligaste outfit och vi begav oss ut för en promenad. Detta slutade med ett träningspass då jag med dålig kondition släpade på barnvagnen. Notera att Svea var i mammas famn hela tiden, så det är med oförstånd jag inte förstår hur pass mycket en barnvagn fatiskt väger. För att utnyttja detta omedvetna träningspass gjorde jag även benböj vid varje steg och tränade biceps med skötväskan.. not!





Istället gick vi hem och lagade taccos med chokladbollar. Med stora förväntningar såg vi även män som hatar kvinnor. De otroligt positiva rescensionerna kan bita mig i rumpan så dålig denna förskräckliga film var. Jag skulle själv ha kallat den lebben som hatade män, men som ändå fick ligga med män. En stor väckarklocka går ut till alla hjärntvättade svenskar därute - den var inte bra.. och den tog aldrig slut!



Jag & världens underbaraste Svea.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ingen har så mycket känslor i kroppen som du älskade Lottis...det är det som är med dig serru. Den dan storken kommer med en minilotta, och den dan kommer, då får du fullt upp :) "träna" på sötsvea så länge...

2009-09-09 @ 12:20:02
Postat av: M

Hej gumman! oh shit! Det hade jag HELT glömt bort -ursäkta!!! skcika ditt mail en gång till, det har inte kommit fram. Min mail adress är [email protected]



Puss

2009-09-09 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback