Sweet sunday

Söndagar är min bästa vän. Im loving it som McD älskar sin slogan. Bortsett från att alla mina veckodagar i arbetslöshetens tecken är som söndagar, så är det ändå något speciellt med den sista dagen i veckan. Sov helt galet länge utan minsta lilla skuldkänsla över att ha sovit bort hela dagen, satte sedan på min burk till tv och upptäckte till min lycka: Run´s house weekend maraton på mtv! Min dag är räddad till denna ytliga penga-kåta Hollywood värld.






Gårdagen bestod av tjejkväll, med pizza på samvetet tills vi praktiskt taget rullade ut. Eftersom jag inte såg dubbelt och utan alkohol i kroppen så tackade jag nej till Singstar, vilket var ett mycket bra val av mig. Istället satt vi dräglandes över detta nytillskott inom filmindustrin vid namn snygg Zack, då filmen 17 Again fröjdade våra ögon. Med svettig bar överkropp planerade jag redan vårat bröllop.. Charlotte Efron.. Det låter ju inte allt för dåligt va? Näh! Jag tänkte väl det, he´s my man.


Zac in 17 again     -  Others -

I nykterhetens tecken hamnade vi även på statt. Är otroligt stolt över mig själv för att nästintill ha roligare utan alkohol - utan ångest, walk of shame och en koma-liknande baksmälla dagen efter. Kvällen bestod av skumpa, stalkers, ännu mera skumpa och 02.15 låg jag i sängen. Notera att jag endast smuttade på glasen och ingen fylle mat på city grillen in till de sena timmarna. Se och lär era smyg alkolister därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback