stupid bunnies

Då var äntligen det alltid lika nervkittlande mötet med dom två stål tängerna hos gynekologen klart. Det är alltid kallt och obehagligt i början tills man tittar upp i taket medans min nakenhet står rakt ut i det fria. Sist pryddes jag av Johnny Depps närbild då jag drömde mig bort till en halvnaken pirat. Denna gång bestod det av rosa tecknade kaniner. Undra om det låg något undangömt budskap bakom denna ironi till att ha kaniner på en affisch i gynekologsrummet. Sluta pippa som kaniner? Börja ät grönsaker - kanin mat är bra för dig? Många tankar hann flyga igenom mitt huvud och underliv. Inga knölar, inget tredje världskrig i mina undre regioner - bitter fittan mådde helt okej. Jag hoppas innerligt att det inte är alltför många manliga läsare, då de kommer tro att jag är en ung kvinna i bristnings gränsen till sin ärlighet.






Jag har även kommit fram till att när jag blir stor ska jag börja jobba på Disneyland. Ärligt, det måste ju vara världens roligaste jobb! Jag skulle nog jobba som Alice eller Ariel, medans många tycker jag mer än gärna skulle passa bättre som den fula elaka häxan i Snövit. Gå runt och sno godis från barn, ragga på alla ensamstående pappor, tränga sig före i kön till alla karuseller och leva på sockervadd till frukost. Jag ska leta fram ansökningsformuläret genast.

 



Anna & Jag, Disneyland i Hong Kong - 08


Kommentarer
Postat av: Zara

Min chef Annette vill att du sänder ditt CV till henne så snart du kan :) Adressen är: [email protected]



Kramar

2009-09-04 @ 20:20:59
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback