peanut

Min katt är ingen vanlig katt. Hon är en blandning av en utomjording och en gris. Jag sympati matar henne hela tiden, och så fort jag lägger fram maten så är hon som en grävskopa. that´s my girl! Hon är även otroligt flexibel i sin mat då hon äter allt från hallonkräm till kinapuffar. För att fylla ut hennes cv så är hon även bra på att springa in i väggar.. och så snarkar hon! märklig kissekatt den där peanut.

Börjar fatta mer & mer tycke för Oslo. Kvällspromenader förbi hamnen, mysiga innergator, otroligt öppna och givmilda människor (trots att jag inte förstår ett enda ord av vad fiskmänniskorna säger). Så nu fattas det endast.. ett jobb! snälla? snälla, snälla, snälla ge mig ett jobb. Igår satt jag som besatt på norska arbetsförmedlingens hemsida och på onsdag blir det en sväng förbi manpower. Jag ska då dra en välplanerad snyfthistoria och köra mina blanka hundögon, samtidigt som jag gnyr när jag pratar bedjande med dom. Det kommer nog göra susen.


Oslo - Karl Johan Gate
Karl Johan gate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback