parningsperiod

Idag satte jag fötterna på okänt territorium vid namn Harrys. Ur dessa gamla mäns ögonvrår sågs vi som honor ute på betesmarknaden, vid andra namn den s.k köttmarknaden. Deras testosteron pumpar och dom känner att det är dags att snabbt göra revir för sitt territorium (baren). Fan! Honan (jag) listade ut hans försök till plan och bytte snabbt terräng (blackjack borden).

Parningsperioden skriker som en öppen tystnad, då en ny grupp hanar (fulla gamla medelåldersmän som tröttnat på sexlivet med frugan) går all-in till ett nytt parningsförsök (en sliskig raggningsreplik). Ointressant men ändå inte oförskämd rör jag mig vidare mot utgången då jag plötsligt befinner mig på dansgolvet.

Snabbt tänkande! Detta är ett otroligt utsatt område där endast de starkaste överlever (feminist lebbarna med män är djur skrivet i pannan). Svetten rinner och lukten av gin&tonic och mäns sexuella frustration kommer allt närmare. Honan önskar en gammal hit av Arvingarna för att distrahera de resterande, och smiter försiktigt ut från den allt för skrämmande miljön. Pust!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback