my body is a wonderland

Efter tre dagar utan någon form av kommunikation då mitt stenålders internet inte räknas, har jag nu äntligen skaffat ny telefon! Jag sover, andas och äter nu med min nyfunna kärlek. Efter att ha varit en trogen Ericson fanatiker tar det dock omkring tio långa minuter att ens skicka iväg ett sms. Men detta ska det bättras på, herregud, jag har ju all tid i världen nu! Inget jobb och inga skuldkänslor alls medans jag dricker 4 dagar gammal mjölk och tittar på seventh heaven repriserna varje dag. Kanske har kommit in i arbetslöshetens svacka tagning sjuhundratvå? Men jag ser norges vackra bergstoppar ända hit. Det är med bitterljuvt kärlekshat jag bosätter mig i Oslo. Tänk att så mycket kan hända på en månad..


Har länge funderat varför jag är helt clean på kroppen. Inga piercningar, inga tatueringar och inga tuffa ärr att skryta om. Jag har nu bestämt mig att när min första lön kommer in ska jag tatuera mig.. på sidan av nacken. Och när min andra lön kommer in ska jag även förstora läpparna, jag har nämligen en gömd fetisch för stora läppar. Åter till min tatuering! Vill ha ett stort C i skrivstil, som en tuff logga så den fyller hela min högra nacke. Förutom nacken är jag grymt sugen på att göra tatueringen på revbenen annars. Här behövs betänketid.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det där med betänketid lät bra...för omväxlings skull.

2009-09-03 @ 08:15:55
Postat av: Zara

Hejsan =) Tack så mkt, känns väldigt bra! :) Vi behöver faktiskt extra personal.. Jag är inte så insatt i hur många timmar det handlar om, men jag kan kolla med min boss imorgon..så kankse ni kan träffas! :) Återkommer, krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback