Im ok!

Gårdagens inlägg blev allt för sentimentalt djupt, såsom verkligen skulle passa i ett tårfyllt oprah inslag. Det måste ha varit min utradgna två veckors mens. Men jag somnade till slut från denna tungviktsmatch med liknelse till ett blodsockerfall. Fast det är konstigt vad nätterna kan få en så off gard, man börjar se monster under sängen eller ha galna sexdrömmar.





Jag menar att jag har det ju ändå ganska bra, för tänk på alla svältande barn i Afrika - blev medlem i unicef för att stilla mitt dåliga samvete. Tänk på alla dessa tjejer med så pass dålig självbild att de svälter sig själva - därför jag alltid äter för två för att stilla mitt samvete. Finns så mycket hat i världen - därför jag ger så mycket kärlek på fyllan för att stilla mitt samvete (?). Förlåt, nu gick jag över gränsen. Försökte som vanligt få alla att skratta i humorns tecken, men som vanligt vet jag aldrig vart stopp knappen finns innan man går över gränsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback