Boring!

Åh vad otroligt givande det är att sitta i den här skrutt lägenheten och rulla tummarna tills oslo flytten. Upptäckte även en livs levande spindel, notera att den såg ut som ett förstorat monster från Tjernobyl attacken, badandes i mitt handfat. Jag sprutade ned den med aceton för att sedan långsamt dränka den innan det lilla äcklet tog sina sista andetag.


Nu sitter jag och tittar på de bajs bruna väggarna i hopp om att ett ufo ska landa utanför tvättstugan, bara för att sätta krydda på dagens tråkiga stund. Men vilken pessimist jag är! Har ju glömt att berätta om dagens höjdpunkt - arbetsförmedlingen! Nästa gång medtar jag sovsäck och en kokplatta då jag nästintill bor där.


"Jaha du Charlotte, fyra olika jobb, en impuls vistelse i Dubai och sedan Oslo.. allt detta på en månad. Vad har du egentligen för framtidsplaner?"

"Skit i det du, gubbjaevel. Men om du nu måste veta så ska jag gifta mig rik i Oslo, sedan tar jag ut en oförskämd stor skilsmässa, åker till Bali för att lära mig surfa och sen ska jag sluta raka benen."






Hjärncellerna går även på högvarv här hemma då jag desperat försöker hitta på ett namn till grisen jag ska få. Allt var så mycket lättare när jag fick min första katt vid 9-års ålder. Mimmi ska den heta för så heter Carros kanin! Men lilla vän, det är ju faktiskt en kille du har fått. Okej.. då ska den heta Musse så dom kan bli kära! Har kommit på några namn förslag:


kitty, peanut, grynet, bullen, starbucks, baby drooler, furball, tjockis


Kommentarer
Postat av: Caroline

synd att vi aldrig hann introducera mimmi och musse för varandra! haha. de hade blivit ett fint par! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback