good workout!

Tjileviiippen va kul det var på stepen idag! Adrenalinet pumpade, alla var laddade till hundratio procent och all heder till den stackars killen längst bak som inte vet vad koordination är. but it´s ok! Vi har alla varit nybörjare, vilket jag kommer vara imorgon då jag ska ha ett gym pass med en personlig tränare. Hoppas han heter Antonio men kallas Hero som i gladiatorerna i sängen.. förlåt! dåligt skämt. Det innebär med andra ord att jag kommer gråta mig till sängs imorgon kväll med all denna hårdtränade smärta.


Sedan massa applåder till mig - 0.7 kg på en vecka. beat that soffpotatisar. Är otroligt stolt över mig själv, frågan är bara hur länge detta kommer hålla i. Ni som känner mig väl vet redan svaret på denna fråga.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ser man till dina tidigare bootcamps vet jag ju förstås svaret, men jag är en obotlig optimist när det gäller dina närmanden till gymet. Ingen är så entusiastisk som du de första två månaderna...det håller hela vägen den här gången:)

GOOD WORK GIRL!

2009-09-29 @ 17:49:33
Postat av: mamma

Ja, ser man till dina tidigare bootcamps vet jag ju förstås svaret, men jag är en obotlig optimist när det gäller dina närmanden till gymet. Ingen är så entusiastisk som du de första två månaderna...det håller hela vägen den här gången:)

GOOD WORK GIRL!

2009-09-29 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback