Benefits




Mitt betal dusch problem är nu över! Då Oslo är en nystart för arbete så är det även det för hälsan. För att få en sund livsstil har jag nu blivit stolt medlem på Elixia. Skitsnack! Jag blev medlem där endast för deras gratis frukostar, deras otroligt heta vältränade norskar och framför allt - deras spa! (plus att det ligger på samma gata, så slipper jag anstränga mig) Fyra olika typer av bastu, fotmassage im in heaven! Detta innebär att jag varje dag klockan 09.00 går dit för att börja dagen med en timme spa, sedan äta deras gratis frulle för att sedan sitta och smygtitta på alla träningsnarkomaner över en kopp.. banansmoothie? Min taktik funkade ännu bättre då jag kom över de två första månaderna gratis och anmälningsavgiften på 1000kr. Ibland är väl gratis ändå bra, och ja, den känslan har blivit min bästa vän. Bye bye betal dusch och välkommen fotmassage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback