All denna fotbollshytseri

Söndag. Söndagen spenderas med en "jag-dag" nere på gymmets spa, sedan en långpromenad genom stan och alla cafeér där folk tillbringar sin lediga dag. Igår hamnade vi med passion och hetta på Andy´s sportbar då röda Liverpool fans utgjorde den största delen av baren. Glädjetårar och lyckoskrik genom hela matchen medans jag själv fascinerat tittade in alla fulla norrmän istället. och såklart Torres otroliga prestation! inte alla dessa mål han gjorde, utan hans manlighet såklart. vilken upplevelse. Och bara så ni vet så ska vi gifta oss en vacker dag. Jag ska då bli fotbollshustru som lever i överflödig lyx medans jag spenderar mina tråkiga söndagar med min älskare Ljungberg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback