I alkoholens tecken

Otroligt dålig uppdatering. sorry my fault. Förra helgen spenderades med att bita naglarna till Sevilla matchen. Min bror var uppsänd för denna stora vinstpott medans jag var uppspänd för att vid vinst utlovades det stora ord om fortsatt utgång. Detta slutade med ett tjitjiiing! för broder min och en rejäl fylla för mig vinglandes till Hard Rock Café för att sedan avsluta på takterassen på Grand Hotel.







Har även upptäckt till min förvåning den stora raggnings faktorn på gymmet. Förutom en kombination av svett och magrutor kunde jag inte passera förbi det nya attraktions stället: den gemensamma unisex bastun. Notera dock att det är ett måste för eventuella bikinis och ingen hel nakenhet. Jag somnade lätt till i Soft Sauna då jag till min förfäran vaknade upp med ett stort antal muskulösa biceps stirrandes på mig. Bastun är ingen dejtingsservice killar! Bastun är till för att... basta. that´s it. respektera bastuns oskrivna lagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback