Everybody loves Heidi

Det otänkbara har hänt.. jag har blivit Heidi-fantast! Varje gång jag ser hennes plastikopererade ansikte så ger det mig ett stort leende på läpparna. Jag kan bara inte hjälpa det! Varför? För att jag älskar denna kändiskåta underbara värld. Och alla dessa pr-trick som händer på en och samma gång:



Nu är Spencer Pratt kung?!

Spencer döper om sig till King Spencer Pratt och hade en fejkad kröningscermoni.



heidi montag spencer pratt new puppies 06

Heidi & Spencer skaffade istället valpar då Spencer inte vill ha barn.





Heidi vek ut sig i Playboy.




Heidi plastikopererar brösten, läpparna och näsan.




Heidi gör sång karriär.




Och hon gör t.o.m en egen träningsvideo.



You go girl! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback