Back to the 80´s

Efter en down period så bestämde jag mig för att ge Oslo en vecka till med jobbsökande. Har hört mig för på dom sista kontakterna så hoppas att det ska ge resultat. Varför har Han där uppe bestämt sig för att ge mig sådan otur? Jag lär inte få många julklappar i år inte, om Jultomten själv samarbetar med God himself.


Förövrigt måste jag verkligen klippa klorna på katten MED namn. Hon går nu vid namnet Snuttan som även betyder "Den håriga tjockisen".. Snuttan kräktes på golvet idag, Snuttan sprang runt med en 3-kilos träningsväska som hon fastnade med klorna i, Snuttan kommer snart bli ny medlem i ViktVäktarna.

Och vad är hela grejen med medelålders norskar? Min styrke instruktör kom iklädd avklippta jeanshorts med rumpsvett, en blond peruk och spelade 40 minuter intensivt med Rammstein. Är en kombination av rumpsvett & Rammstein ens tillåtet? dont think so.

 


80´s workout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback