broken down

Känner ett starkt behov av att sätta mig i en skog och bara skrika ut mig all denna frustration. Ett jobbsökande utan någon respons alls som sakta bryter ned ens förhoppningar och självkänsla.

Ett jävla ishotell till lägenhet, utan element med en kupé värmare som värmekälla. Det är kallt när jag lägger mig, det är ännu kallare när jag vaknar. Ingen form av socialt liv, bara denna äckliga Grand Hotel snubbe som vägrar sluta trakassera mig. Absolut ingen existens av något som har med ekonomi att göra, bara att köpa en sketen youghurt kostar en veckas budget. Ingen telefon, en trasig ljudanläggning, ett knappt fungerande internet och jag har inte ens möjlighet att titta på tv då antenn uttag inte finns i denna trähydda på tredje våningen. Och inte på tal om hygienen.. en rutten betal dusch längst ned i källaren.

Summeringen av denna nedbrutna Charlotte är att jag inte ens har en skog jävel att sätta mig i! Plus att gårdagen bestod av ett avbokat spinning pass som byttes ut mot en halv choklad kaka. som jag inte ens har råd med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback