Hi-Five!

Då var ännu en Valborg avklarad. Då jag övergivit alkoholen i ett par veckor nu var det inte mer än rätt för en utgång på min lediga dag. Och vad vore valborg utan kanon väder och grillning? nothing. Jag, sandra, Virre och Linda mötte de andra vid Bergslagsplanen och möttes även av inte bara en - utan tre engångsgrillar. Det blev ett långt och svettigt träningspass med alla dessa lågbudgets grillar. Men inget skulle få förstöra detta underbara valborgs-humör. Tills kubb spelen drog igång. Dålig förlorare som jag är tog jag sedan min halv varma cider och tjurade.


Klicka f�r att st�nga bilden
Jag & Sandra!


Senare stod såklart även Statt på schemat. Denna gång på andra sidan baren och i ett lite mer onyktrare tillstånd. Terroriserade även Flen-Particia på toaletten, men utbrast sedan i vänskap resterande kväll. Detta heiniken-drickande kärleksfulla par från Flen fick sedan stå ut med mig i ett par timmar för mycket, då det senare även blev efterfest. Eller ja, ett gott försök till en efterfest med inslag av makaroner&dressing med öl drickande. Jag själv somnade med gott sällskap och Simon snarkandes i ett litet hörn med min rosa playboy filt. Gullunge.



Baksmälla vid även namnet koma på fredagen, och jag lovade mig själv att aldrig mer gå ut. Tills kvällen kom och jag hamnade såklart på Wickan. Sahara Hotnights gästade nämligen denna mindre omtyckta nöjeskrog och även jag spenderade kvällen där - dock nykter! David var i den högsta formen av berusningstillstånd och kastade, släpade, bärde och flög med mig runt halva lokalen. Detta resulterade även i en svullen överläpp då hans kraftfyllda Hi-Five smäll missades rejält och hamnade i mitt söta nylle istället. Viking som man är bet jag ihop och tvingade honom sedan dansa rumpa med Granbergsdals-bönderna. Payback! Hämnd är den ljuvaste formen av lycka.
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback