dumma träning

Aa, exakt! Jäkla helavetes skit. Är så otroligt trött på denna enformiga konditionsträning på denna ofattbart tråkiga joggingbana. Men ärligt, finns det något tråkigare än att springa runt i kilometers långa cirklar? nej tack. Fick liksom detta årliga nervsammanbrott då jag motvilligt drog på mig tränngskläderna och ut på äckliga spåret. Flög ju inte direkt lättsamt genom tallarna då benen envisades emot och kändes som cement i låren. Mp3:n bråkade också och vägrade sitta fast och sedan denna ofrivilliga motvind. Hade lust att sätta mig på en ödslig sten i skogen och bara gråta. Nej nu ska jag faktiskt unna mig ett träningskort! Nu ska det bli ändring. Bränna upp allting som har med joggning att göra och istället lägga energi på något som jag verkligen tycker om såsom pump, combaten och step.

time2run_shoes.jpg image by irongirlfitness


I ren frustration och trötthet tog jag mina sista krafter envist till Träningslagret och bokade upp migg på Body Pumpen imorgon. Tur i oturen träffade jag denna super-fit tränade Ankan, som sedan övertalade mig till spinningen. "Javisst herregud ja, lätt som en plätt! Klart jag är med på spinningen med dig!"  Fan. Då har j bara en enda fråga till dig miss.oövervinnliga kvinna Charlotte - hur fasen kommer du orka detta? Skit.


Ja tack! eller.. naee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback