Städa åt mig - snälla?

Varför ser det ut som tredje världskriget numera i min lägenhet? Varför har samma mjölkpaket bosatt sig på samma ställe under alla dessa veckor? Stora frågor, dock tyvärr inga svar. Kanske bara ren lathet. Från att gå från överambitiös workholic med ouppnårliga krav till arbetslöshetens isolerande följder. That sucks. Men imorgon ska tvättkorgen bearbetas och om jag inte dör av ren utmattning så ska jag även diskberget få sig en omgång! Charlotte Vs. Diskberget - round two. Agera stödhjälp åt mig någon? snälla?

cleaning.gif Cleaning lady picture by ashley9208605


Och nu till veckan ska det äntligen tapetseras om! Tapeterna är beställda och operation utnyttja-lillebrors-kontakter-på-tullängen har påbörjats. Ett par minderåriga målar lärlingar i hett blåställ och i utbyte värmer jag ett par pan-pizzor. Detta kan ju helt enkelt inte tackas nej till. Rosa hall, rosa/guld björk tapet i köket och avmålad siluett av Pam.Anderson i sovrummet står som ögonfröjd i slutet av veckan.

På tal om inredning så har även premiären för Sandra&Charlie goes Roomservice inletts. Då min andra hälft till igel nu flyttat endast två lägenheter härifrån, så har vi nu fått möjligheten att "umgås ihjäl varandra". Om detta nu är möjligt. Detta uttryck fick sin mening i fredags 00.25 vid ett samtal med Sandra:

Charlotte - "fan vad jag har ont i magen"

Sandra - "det ska jag tala om för dig Charlie, det är din ägglosning!"

Då man kommit så långt att man vet när den andras ägglosning sätter till värkar : bra eller anus?

Då Sandra&Charlie goes Roomservice kör för fullt med avsnitt om vart dessa vita liljor ska stå placerade (bredvid eller framför hyllan) så har det även kommit på förslag att påbörja Den rätta för Charlotte.



Kvalifikationer:

Ålder: helst minderårig.

Civilstatus: oskuld.

Livsmotto: fullt ös - medvetslös!

Framtidsvisioner: ekonomiskt och emotionellt försörja Charlotte until the end of our days.

Utseende. en kombination av Kid Rock & Prins Philip. med snygg rumpa!


Sen när vi är gifta och har villa, volvo och städhjälp ska vi även skaffa en fransk bulldog vid namn Baby Doll. End of discussion.


 


Baby Doll!

Kommentarer
Postat av: Caroline

bra charlotte! jag ska hitta nån kille åt dig här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback