Girl power!

Åhh vad jag brister ut i glädje när man får alla mens-åkommor fast man inte har mens. Icke! Då jag känner mig blek som ett spöke går jag nu under smeknamnet Milky. Flertal timmar magont p.g.a ägglossning och ett sjuhelvete till humör där ordet tålamod inte existerar. Denna annars otroligt underbara ängel som man är har nu blivit djävulen själv i högsta person. Så stay out of my way den närmaste veckan. Tack.




Då solen äntligen tittar fram så har jag liksom blivit drabbad av Stockholms syndrom. Tänker tillbaka till förra sommaren, då den stundtals spenderades i våran vackra huvudstad. Hela kroppen bara skriker och saknar de mysiga uteställena, personerna, till och med det lilla underbara Lidingö tåget som man varje dag satt och avnjöt sommaren på. Detta blev tyvärr bara minnen att blicka tillbaka på och inget permanent. Ta mitt råd och lägg aldrig undan drömmar eller framtidsvisioner p.g.a av en karl! Det är inte värt det för det viktigaste man har är sig själv - och ens drömmar. Jag åkte på 3 månaders backpacking resa på min och Adrians 1-års dag och jag anmälde mig att spendera en hel sommar som camp-ledare samma dag som jag blev sambo med J.L. Låt inte en karl stå ivägen för dina mål och visioner. Det är det bästa jag gjort och lärt mig.




You dont need a man to make you successful!

Kommentarer
Postat av: Mom

Klart att ingen ska stå i vägen för dina drömmar, men det kan vara en fördel att planera därefter :) Det blir typ smidigare då...

KRAM

2009-03-17 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback