Stalkers

Jaha vad händer annars i mitt otroligt äventyrslystna liv med mottot man lever bara en gång i spetsen på min allmänt tråkiga vardag?

Precis när vårkänslorna i samma takt som solen kom, täcktes den såklart lika snabbt med nö. Nej ursäkta, pingisbollar av snö! Dessa massiva pingisbollar till snö förstörde inte bara mitt nyblonderade hår utan även glädjen till livet. Jävla snöhelvete. Det är ju ffs snart mars... Därför utger jag ett stort segerrop till de snabbt växande klimatförändringarna då jag om tio år firar jul i 30 graders värme i Lappland med inte ett spår så långt ögat kan nå av en isbjörn på nordpolen.


Global warming


Har även fått uppleva min första stalker, eller låt mig säg stalkers i plural om hela sanningen ska fram. Omkring tjugotal terroriserande telefonsamtal strax efter midnatt lördagsnatt och ett inte så lika glatt uppvaknande klockan åtta dagen efter med samma små terrorister. Och så till höjdpunkten klockan nio - en ringsignal på dörren och dom jävlarna hade t.o.m knäckt portkoden! Chockad endast iförd underkläder och med århundrades baksmälla hängandes över mig kom jag i panik ihåg att jag aldrig låste dörren sist. Fan! Shit! Snabbt tänkande nu.. Satte ljudlös på telefonen och slängde mig (rättare sagt flög) över hall golvet som Stålmannen själv för att låsa dörren. Här ska ingen få nöje att se mig endast iförd trosor om det inte är något stackars oskyldigt lördagsragg inte! Herregud, några gränser måste ändå sättas för denna generations kvinnor.

stalkers.jpg Stalkers image by kronk68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback