Saturday rocks


Jag & Frida :)

I lördags befann jag mig på en helt annan planet. Lördag är lika med alkohol. Alkohol lika med Statt. Statt lika med minnesluckor. Skulle i detalj avslöjat alla smaskiga alkoholrelaterade scenarion - om jag ändå kunde minnas! Minnescellerna försvann lika snabbt som alkoholen förtärdes. Förfest eller rättare sagt girlsnight hemma hos Sandra med Simon som glädjespridare till höjdpunkt. Väl inne på Statt kommer minnesbilder i viss mån bestående av:

gröna shottar, catfight, rundtur på Harrys, champagne och flertal kindpussar.
Bra eller anus?

En vinnande sammanställning för en lyckad kväll. Även viss terroriserande i dj-båset blev det från min sida, pinsamt men ack så roligt! Jag är en otroligt fascinerande person.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback