Helgen som passerat.

Då över en hel vecka passerat sen sist så var det äntligen fredag! Buss in till Örebro och sedan mys med bio. Dock ganska dåligt filmval från min sida då det tittades igenom 3 långa timmar där allt började med död och slutade med död. fast omvänt liksom. typ. mycket märklig film den dära Benjamin Buttons otroliga liv.

Åter jobb igår. På något konstigt vis hade det liksom blivit en återsamlings plats för allt gammal i mitt liv, som nu plötsligt tog plats i baren. Gammalt på både gott och ont med nästintill alla personer som kom fram. Komiskt hur allting blir ibland. Helt otroligt galet party sugen man var och hur mycket party-nerverna än ryckte så fick jag nöja mig med att servera istället för att bli serverad. Hittade dock en lucka nu till nästa helg.. då ska törsten släckas.



C - ready for work.


With love
/ Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback