Excuse me

Ursäkta mig: helvetes jäkla skit a-kassa! Man lägger hela sin tillit på detta skit system och tillbaka får man en handfull näve av - ingenting! Men det är lugnt, vi kan göra såhär att jag betalar hyran i natura och kör springnotor på krogen. Välkommen mitt nya underbara liv, det är med glädje jag tar emot dig!

Depp hängläpp med en baksmälla hängandes över mig fanns det bara ett botemedel, nämligen Sibyllas funbox. Och vad får en att inte må bättre än att se Sibylla grabbarnas storleende nyllen och en rosa luddig anteckningsbok som överraskning till hamburgaren. Dagen var räddad!

Utgång på onsdagen bar av hela vägen till Strömpis där vi förenades med Karim som nu har hand om onsdagskvällarna. Kvällen förtärdes det stora mängder alkohol och det utbyttes både glädje, tårar och ett och annat dra åt helvete. Good girl turns bad. Helt otroligt hur många svordomar som uppfinns och flyger ut ur min annars vackra mun :)


fuck-you.jpg fuck you! picture by blonde_ashley_08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback