Dom små vita vännerna

sperm.jpg image by geojenna


Visste ni att omkring tio miljoner spermier lever loppar när dom kommer, men bara en överlever när det ska bli söta små bebisar. Vissa kan tydligen ha två huvuden och andra är redan döda från början.. spermierna alltså! inte bebisarna.. herregud nej. Då har jag suttit och analyserat detta och med min vanliga otur så kommer nog endast trehuvudformade halvdöda spermier befrukta mig den dagen det är dags. Förstå då vilken ful bebis jag kommer få! Min enda räddning ligger nu i det rykte jag hört talas om, nämligen tomatsoppa! Tomatsoppa ökar kraften på dessa små vita vänner, så nu jäklar ser ni till att leva, andas och äta tomatsoppa! Här ska det nämligen produceras attraktiva tomatluktande Heidi Klum spermier i framtiden!


Kommentarer
Postat av: mom

Alltså...nu undrar jag vad du lurar på. Ta på dig träningskläderna och ge dig iväg ut så du vädrar skallen och lugnar hormonflödet!!

Kramis

2009-03-20 @ 20:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback