Boys will be boys

Ett sista vädjande - snälla ge mig en ordentlig karl! Tack & hej mångfalden av alla dessa tafatta killar. Been there, done that och jag har som sagt bara fått massa frustration som resultat. Tror inte det finns något bättre än en rejäl kille som fysiskt tar mig med storm. Man liksom känner hur håren gör vågen och bara utbrister i ett segerop och detta lyckorus genom magen varje gång denna bestämda fysiska kontakt uppstår. Ehm, desperat? Jag? Säger bara att en kvinna har grundläggande behov, så se för fasen till och ge mig det! Med en ironisk ton i denna mening...

sexy1.jpg image by scorpion_lawyer

Finns miljontals saker jag uppskattar hos en karl, och listan kan göras väldig lååång.. och helt jäkla tråkig, men jag lovar att göra en kortfattad version.

First of all: Matlagning! Då jag avskyr allt som har med köksutrustning, koktid och bryna lök att göra, så uppskattas en halvnaken karl i förkläde med goda matlagningskunskaper. Matlagning ligger som sagt nära för att fylla mitt hjärta (och mage) och ligger även högt uppsatt på pojkvänsmaterial-listan.
Massage! denna behövs inte ens en kommentar till. Då ryggen är min känsligaste punkt på kroppen, eller nej ursäkta, näst känsligaste punkt på kroppen så svimmar jag av avnjutning med sådan avslappning.
Känslor! Alla ni emotionellt störda människor behöver inte ens närma mig inom tio meter, då jag är helt galet trött på karlar som man måste riva murar och virka&lirka ut varenda ord som refererar till en känsla. Jag kräver inte tårar till Titanic utan basic saker som "jag tycker om dig"? Det är väl inte så illa att kräva va? :)
Vardag! Ta mig inte för givet och gör mig inte till en nödvändig rutin som har samma uppskattning som att borsta tänderna.
And last: kom ihåg att diamonds are a girls best friend.. och choklad. Rosor uppskattas också! Även en weekend till Paris.. och nya sidenlakan...

what women want romance and affection


Men fy vilken krävande människa jag är! Jag är inte såhär egentligen, bara som det ser ut... okej, kanske liiiite krävande. Men endast för att jag är värd det! :) Ursäkta mig, för nu ska jag gå och massera mitt ego.


Från det ena otroligt intressanta och givande jag skriver till det andra. Mycket musik går genom halvfungerande och gamla mp3:

Kat de Luna feat. Lil Wayne - Unstoppable

Dj Nelson feat. Erick Right - Strip Club (remix)

Ciara feat. Chris Brown - Turntables

Akon - Saviour tonight

Bustah Rhymes - World go round

Ciara feat. Justin Timberlake - Love & Sex & Magic

Flo Rida - Touch me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback