Ännu en lördag

Ännu en lördag - ännu en utgång! Dock ofantligt mycket mindre minnesluckor. Hallelulija för mig! Tufft startlopp med Frida i spetsen som är svår att slå när det kommer till att vinna benämningen kvällens-fyllo. Denna titel tog jag hem vinsten på förra helgen så denna kväll gav jag upp med ett leende på läpparna. Lite missförstånd med skjutsen då jag hoppade in i en helt annan bil än mina väninnor, som tog mig till statt men dock helt själv! Min alkolister till vänner hade nämligen redan börjat ladies night på statt utan mig. Tack för den! Socialt underverk som man är så klarade jag mig fin fint ändå, trots tidig hemgång.. med trevligt sällskap. Den karamellen kan ni suga på ni. No details my friend.

 

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback