My rescue in the night

Då jag dom senaste dagarna levt i isolering och med många svår somnade nätter, så har McGyver prytt min tv de långa sömnlösa nätterna. Denna superhjälte i mänsklig form följde både jag och bror fascinerat hela 90-talet. Medans jag själv balanserade McGyver med en och annan Barbie, flög istället bror runt på Rävåskullen i tron om att han var McGyver själv. Detta har på senare tid präglat min vardag:

Fan! Toalettpappret är slut - vad skulle McGyver göra?

Obetalda räkningar - vad skulle McGyver göra?

Min kära McGyver och my rescue in the night, kommer jag tyvärr få byta bort på måndag. På måndag börjar äntligen det programmet som får oss dokusåpa nördar att dregla, Paradise Hotel Denmark! Första parkett med popcorn kommer jag med lycka sitta fastklistrad framför tv:n varje vardag efter midnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback