Im living on a orange

Igår natt blev det film och sedan tidig sängtime. Klockan noll.fyra.noll.noll  vaknades vi upp av ett förslag om att beställa hem Burger King, billigt & bra direkt hemkört till dörren. Svetten började rinna längs pannan och ångesten om att jag kanske var hungrig började spela spratt i mitt huvud. Men som a angel from the sky hörde jag mammas röst, långt långt bort "nej, du behöver inte denna hamburgare. ta ett skruttigt äpple". Hennes ord, min lag. Jag avböjde och sov vidare i drömmen om ikeas köttbullar.

Detta mamma är vad jag lever, andas och äter :





Den sista dagen i Swe spenderades såhär:


Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha...stackars Lottis. Duktigt att avstå iaf :)

Kramis

2009-06-30 @ 14:01:46
Postat av: Malin

Va ett tag sen jag läste din blogg nu, men oj vad jag gillar den. den är så DU! Lycka till, hör av dig när du är i kga!

KRAMAR fr Malin

Postat av: Anonym

duktigt! år av tjat har æven gett effekt på mej. //en oerhørt stolt o æckligt nyttig storbror!

2009-07-03 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback