Finally here!

Finally in Dubai! Adrenalin till max när jag mötte upp Matilda i Örebro. Panik packat kvällen innan i tankarna om att det bara är en två veckors semester till Mallis. 05.00 och då jag fortfarande inte somnat förstod jag att så nu inte var fallet. Jag ska flytta. Jag ska flytta till ett arab land. Ingen sömn, en aha-upplevelse och pizza till frukost så bar det av till Arlanda där vi mötte upp den tredje medverkande i denna impulsiva attack flytt till Dubai. Otrevliga och fula flygvärdinnor till Turkiet. Sedan virrade vi omkring i Istanbuls flygplats omkring fyra timmar. Dumma flygplats, tacka vet jag Arlanda och svenska kötbullar! Påstigning på flyget till Dubai. Denna gång en fem timmars flygresa med Abdullah 1 och Machmud 2 stirrandes efter vartenda andetag jag tog typ. "Where you from little girl?" Fuck off. Hårda bud. 03.00 och vi möttes av bastuliknande klimat och en stad liknande Las Vegas slash Monaco.



Öppnade dörren till vår nya villa. Oh my! Tre vånings hus helt för oss själva. Platt tv, pool område - what else can I say. Här kommer jag trivas. Efter två timmars sömn fick vi ett överraskande uppvaknande av två onyktra inneboende. Det är vad jag kallar välkommnande. Idag spenderades hela eftermiddagen i polen i målet att bli pepparkaka. Snabb dusch och sedan iväg till Arabian Center för shopping. Jag höll hårt i shopping fingrarna som ryckte och införskaffade mig endast en välbehövlig bikini. På onsdag börjar vi jobbet, så morgondagen kommer nog bestå i att discovering dubai.

Bilder uppdateras snart med min otroligt snygga nya rosa flashiga kamera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste sæga att den dær kameran e sjukt snygg!!/avundsjuk storebror

2009-07-03 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback