Vad är en bal på slottet

Då var det dags för den årliga rakningen av benen. Jag kallar detta annars ett feminist försök men det kan även kopplas ihop med ren lathet. You are beautiful, no matter what the say - med eller utan orakade ben. Som en flodhäst hög på hash liknande preparat, ramlade jag och skar upp benet i min miniatyr dusch. Men helvetes jävla skit. Det blir till att ta till strumpbyxor den närmaste månaden, och inga karlar hemspringades.




Som alla kanske märkt så är impuls Charlotte hemma på svensk mark igen. Frågande blickar då jag gick ut på onsdagsklubben "är det sant, är det verkligen du ärade charlotte?" Oh yes mama. Men vad ska jag svara? Det var helt otroliga shoppingcenter, fick en jävligt snygg solbränna, tillgång på vip sektionen på en rysk bordell och käkade underbar mat varje dag - ja, det är därför jag kom hem! Jag är ganska dålig på att ljuga så denna version gav jag snabbt upp.

Skämt å sido och är ärlig nu, jobbet var inte.. hm.. min typ av jobb. Tvinga på folk erbjudanden på deras efterlängtade semester, för att sedan ta skyhöga priser för resultatet. Dock lite jobbigt när jag fick telefon nr till Kent-Arne 65 år från Mullhyttan. Nämen heeej Kent-Arne, jag ringer till dig för att jag nu kan erbjuda dig en helt kostnadsfri make-up &f otografering! Det låter väl jätte kul Kent-Arne!?" Dont think so. Ett par svordomar hit och dit, sex dagar i veckan fick mig att brista till slut. En mycket speciell liten iransk dam till chef och flygstolen var bokad då vi måste vara ute ur boendet inom 24 timmar. Fan! Jag åker hem innnan jag ens hunnit fått hemlängtan. Känslan av miljoner knivar i hjärtat lämnade jag med frustration min älskade stad Dubai. Jag kommer tillbaka snart, i will be back.
.




Men skit i det! Varit vaken konstant i två dygn drog jag på mig festkläder och drog ut på mitt kära statt. Detta hjälpte inte den minsta utan gjorde ångesten ännu värre. Förutom denna ångest laddade kväll med stor sömnbrist höll jag på att slå ihjäl en Norrlänning som inte riktigt förstod gränsen mellan trevlig och helt psykopatiskt pain in the ass. En norrlänning mindre är det nog ingen som märker av. Gjorde ett nytt försök på lördagskvällen och denna kväll resulterade i girl fight, skavsår, walk of shame och en hemsk huvudvärk. Vad är ändå inte en kväll på statt, som Askungen säger.


Efter mycket få timmars sömn drog jag mig iväg med mina sista krafter för att luncha med Simon och Öberg. Dessa kiss&bajs skämt som var otroligt roliga i tre års åldern, liksom bet fast i mitt övertrötta jag samtidigt som jag brände käften av mig på chilisåsen. Förutom detta är det alltid lika kul att höra om vänners säng bravader. Det var mys. Försökte tappert övertala dom att titta på Saw maraton med mig ikväll, men utan lycka.. än i alla fall.


Dom här små filurerna kiss & bajs går att beställa på internet.

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej löken! jag saknar dig! Jag har det bra, hoppas du har det med :) ska ringa dig någon dag :) PUSS

Postat av: matilda

CHARLOTTENLÖK! jag har ringt dig, men vet inte om jag har rätt nummer. hur som helst får du vänja dig att äta lite starkt, du är en vekling ;) Om jag är hemma när du fyller borde du ha en födelsedagsfest :D hah! kram

2009-07-14 @ 17:33:35
Postat av: s

Meeen du, vi ska ju tillbaka snart eller hur ;)

2009-07-15 @ 22:38:47
Postat av: Matilda

Oh my good! Har du redan fått jobb?!? Grattis! Vad kul! Jag blir jätte glad för din skull :) åh. Ringer dig imorgon igen! KRAMAR

2009-07-16 @ 19:50:10
URL: http://alltommatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback