Svea är söt

Finns det någon bättre än lördagar innan natt jobb. Neheru, skulle inte tro det va! Veckans nya skvallertiding, Norah Jones those sweet words, lösgodis och en jätte stökig säng. Medans ordet lösgodis nämns vid så kan jag förövrigt tala om att jag funnit en ny kärlek för.. skumbananer! Pah! Jag är inte klok jag, har liksom inte alla hästar i stallet - hallå miss universe, skumbananer! När jag blir stor och har bebis i magen kommer jag nog endast äta skumbananer till frukost, lunch och middag.




På tal om små skrikandes snoriga bebisar så har jag en jätte glad nyhet! Lilla Svea har äntligen kommit till världen! Var lite skeptisk till namnet först, men det var bättre än det ryska prostituerade Rushnågonting namn förslaget. Men när man väl lade ögonen på henne var hon självklart en Svea, och den vackraste Svea som finns. Jag har fått massa skratt-bilder framför mig när Caroline ligger på BB och ska klämma ut Svea, någonting i liknelse med "neeej nu jäklar, nu har vi exakt fyra minuter på oss innan fotbolls matchen börjar, kom igen nu!" Men så vart inte fallet utan hon kom ut jätte snabbt. Inget snorande och inget gråt, Svea is a though little cookie. Och jag ska lära henne allt jag kan om killar, relations problem, fem i två ragg på Statt och lite därtill.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jadu Baloo, du ska lärn´a allt du kan...det går väl ganska fort :)

Vilken pussunge hon är den första kelgrisen i gänget.

2009-07-25 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback